bakis utan alkohol dag

igår var jag och bowla med pontus, bengan, nettan och johan! var sjukt kul förutom att P var så jävla full så att det var pinsamt. Fattar inte hur han tänkte. men jag och johan, nettan och bengan hade det kul! När nettan och bengan drog (vid ett!) var jag med amalia och frida, vad som hände sen är verkligen censurerat! hahaha. fy fan alltså, kan säga att ja är jävligt trött idag och känns i kroppen som om jag är bakfull, fast jag drack inte ett skit igår, körde bil ;D

idag har jag och mickis haft plugg dag, inte mkt plugg men ändå. lagat lite mat och gått promenad runt strömmen i snöstormen oxå. snart ska vi kanske åka till fredrik och fota lite i hans studio, kul kul!

jag börjar tröttna på alla lekar. jag vill inte vara singel längre, jag hatar att vara ensam. jag vill ha någon nära mig som finns där hela tiden. Men den jag vill vara med bara stöter bort mig hela tiden, känns som om jag inte betyder något, att han bara leker med mig. Ena stunden saknar han mig och i andra stunden är det som om jag inte ens existerar. jag förstår inte hur han tänker, vad han tänker, vad han vill? jag vill inte bry mig, det vill jag verkligen inte, men på något konstigt sätt så bryr jag mig massor. jag orkar inte gå runt och leka en lek, jag vill stadga mig, jag vill ha ett säkert förhållande, inte en flört. jag hatar att han fick mig att hoppas igen, vi hade ju redan bestämt oss för att vi aldrig skulle ses igen. Sen kommer de där fyllekvällarna när saknaden är som värst och orden så lätta att säga. Betyder det något egentligen? allt jag säger på fyllan är ju faktiskt sant, men allt han säger känns bara som bullshit efterhand. tänk om han kunde vara sådär perfekt som jag trodde att han var i början. Jag börjar tappa hoppet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0