WEEEKEND

Riktigt trevlig helg! I fredags var det utgång till Palace med Sofie och Amalia, Lady's Night. Där fick vi drinkar, goodiebags och strippshow ;) Sen efter det när alla killar kom blev det dö segt, har aldrig sett en så tom nattklubb tror jag inte. Men jag hade trevligt sällskap så det var lugnt. Igår hade jag träning, gick bajs dåligt. På kvällen var jag på bio och såg Shutter Island. Vi träffade på Lelle också med sin dejt, TJOHOOO ;) tihi. Jag hade riktigt trevligt, milajki.

Idag har jag skottat hela vår parkering, WOHO. Riktigt duktig har jag varit. Tog två timmar och då körde pappa med snöslungan också, ni kan ju tänka er vår size på parkeringen, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0