GE MIG LITE MER

LALaLALALala. Trevligt utekväll med nettan igår! Mycket dans och så. Mysig och underbar natt också, extra plus på det. Jag känner mig glad och fundersam. Har väldigt mycket att tänka på, men ändå inget som gör att jag mår dåligt, vilket är bra. Har inga förhoppningar, inga förväntningar, allt får komma med tiden. Det är konstigt hur stor påverkan en person kan ha på en, som man inte känt allt för länge. Jag ska ändra på lite saker framöver. Jag vill inte göra någon besviken så det ska bli mitt mål. Insåg igår hur jag höllt på. När man ser båda två på samma ställe och paniken växer i kroppen, inte kul, verkligen inte kul.

Och har insett att vissa personer som jag inte trodde läste min blogg gör det. Har på senare tid fått många frågor om bokstäverna jag använder i min blogg. Vet inte varför jag nämner alla mina killkompisar vid bokstäver men jag vill ha lite privatliv kvar känner jag. Den enda jag nämner vid namn är min bästa bästa killkompis VICTOOOOR. Har tillochmed fått frågor om bokstaven M står för mitt ex Mikael Arthursson, och det är inte han jag skriver om. Ber om ursäkt till dom som trott det och blivit upprörda. men jag kommer fortsätta använda bokstäver, get used to it! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0