GRAN CANARIA



Jag ska väl inte klaga på alla hjärtans dag. Jag har faktiskt haft en bra dag. Bra start på dagen och bra slut. Jag har känt mig omtyckt och en gnutta lycklig. Jag känner mig nöjd, höjdpunkten på dagen var när jag hittade en oöppnad aladdin ask hemma, mums! och det sämsta är väl att jag inte orkat göra mitt engelska tal, men jag känner mig lite sjuk, host host. så jag kan nog inte åka till skolan imorn. Men jag ska dock skicka mitt tal till läraren imorgon så att han inte tror att jag har skolkat, bra va? Imorgon ska jag även boka biljetterna till Gran Canaria. Frågan är fortfarande om jag bara ska köpa en tur biljett, eller en tur&retur. Blir att sitta en heldag med pappa och jämföra flyg och alternativ och sånt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag beställde enbart en enkel biljett :)

2010-02-24 @ 22:25:20
URL: http://nina.uusitalo.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag beställde enbart en enkel biljett :)

2010-02-24 @ 22:26:00
URL: http://nina-uusitalo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0