THE WORLD IS PARADISE

TJENA! galen kväll igår. Förfest hos jimmy och sen till palace för att dansa för Muffe. Kändes väl inte sådär seriöst som det brukar vara på otten, så vi dansa inte speciellt mycket måste jag säga men det var kul ändå. Alla undra varför vi stod där uppe och shakea sönder. HAHA. Alla trodde vi var värsta hororna, men det är ju typ det som är meningen, tänk vad jag ställer upp på! och den här gången fick vi inte ens något gratis att dricka förutom amalias champange. Men jag lyckades fixa dricka så det dög ändå. Blev lite sådär full så jag gjorde saker som jag inte borde. höhö, men skit samma.

flög på mikaela igår också, hon klarar inte att vara sur på mig för hon älskar och saknar mig lika mycket som jag saknar henne! :) Undrar hur bilderna som fredrik tog igår blev, pinsamt fan. som mamma sa, "tänk på vad du gör nu louise! det kommer finns massor fotografer och sådant där" jaaaaa mamma, jag vet! haha :p

Kanske blir utgång ikväll, men båda A och M ska ut ikväll så vet inte om jag psykiskt klarar att gå ut, vi får se, men på klassfest ska jag! :)


jag och min baby sofie innan Palace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0