SLEEPY

ja som ni kanske har märkt, har jag inte så mcyket att säga idag. Gjorde läxor när jag kom hem, sen städade jag rummet nästintill kliniskt rent! Bytte tillochmed lakan, så nu ska jag snart krypa ner i min nyabäddade och rena säng, mums! Verkar tyvärr som om jag måste vara nykter på fredag och det är inte kul, bara för att behöva skjutsa runt på mina onyktra föräldrar! Jag som ville till palace. På lördag hoppas jag att jag får ta det lite lugnt men får se, vill träffa en viss person men som sagt we will see.

Sov gott nu sötnosar, jag ska vara riktigt utvilad imorgon på Italienskan, har faktiskt pluggat det i tre timmar idag, duktiga mig!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ojoj någon som är flitig med italienskan! Tråkigt med nyktert på fredag då, det kommer det inte bli för min del :D

2010-02-08 @ 22:25:35
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0