SKOLAN STÄNGER

Idag var det snö oväder för de som missa, okej? Så alla lantbussar ställdes in, vilket ledde till att skolan var tvungen att ställa in alla lektioner så att alla kunde ta sig hem. Det var kul, alla sprang runt i skolan och skratta, skrek och prata i mobilerna. Jag märkte direkt att det var ngt på gång, så ser man på tv skärmarna att alla lektioner under onsdagen var inställda, tack så mycket! :)

Igår efter träningen åkte jag hem till D för att träffa lite busfrön. Vi gick runt i klocket och betedde oss som småbarn sedan avslutade vi kvällen med hitta nemo. Var dock tvungen att svika dom för papi kom och hämtade mig, jag skulle ju ha prov idag (men det blev ju inställt). Jag vet ju att jag sover väldigt några timmar hos D och inatt behövde jag sömn :o

Ihelgen får vi se vad som händer, verkar som om det blir klassfest på lördag, kul! :)

nu ska jag sova, PUSSS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tss nu ska vi inte vara så där ...

2010-02-04 @ 13:26:58
URL: http://mtyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0