ROADTRIP

wohooo, nu har jag fått nettan att tänka i mina banor! Roadtrip till tyskland i mars för att inhandla alkohol till studenten och våra födelsedagar. Tänkte dra med oss bengan och pontus, kommer bli så sjukt kul om det blir av. Har insett att man dock bara tjänar en hundring per spritflaska ungefär, men vad gör det. En platta med tolv cider för 75 kronor känns ganska okej faktsikt! Har börjat göra en lista med grejer jag ska köpa nu :D

  • 1 flaksa baileys mint 128.-
  • 1 flaska 43 likör 214:-
  • 1 platta Caribbean kick cider (12st) 71,50 :-
  • 1 platta recorderlig cider (24st) 128,50:-
  • 1 flaska abslout vodka 144:-
totalt ca 700:- Det är sjuk billigt!

Nettans vinbox (JP chnet) kostar bara 85:- och det är tre liter. så är det någon mer som behöver något till studenten eller liknande? jag tar upp beställningar, så kontakta mig bara.

Kommentarer
Postat av: sofie

jag vill jag vill jag vill! måste dock tänka på vad jag vill ha, men en platta heiniken eller cider vore ju inte helt fel faktiskt. jag hör av mig!

2010-02-02 @ 14:19:40
URL: http://sofiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0