KLADDKAKA

Igår var jag hos min mikaela och bakada kladdkaka och svullade. Vi hade jäkligt mycket att prata om, var så länge sedan vi träffades bara vi två för att prata. Hon har missat så mycket i mitt liv och jag har missat så mycket i hennes, så det var sjukt skönt att ses och skvallra. När jag kom hem låg jag framför tvn hela kvällen innan jag drog in till stan igen vid åtta. Hade ont i hela kroppen igår och det är nästan värre idag! Den där dansen på Otten gav mig en riktigt släng av träningsvärk ;)

Blir antagligen Alice i underlandet 3d på torsdag med Anton, Sofie, Jimmy, Amalia och Jacke. Ska bli riktigt najs, har aldirg tittat på någon film i 3d så det ska bli spännande!



Plus att jag och Anton kom på igår att vi har träffat varandra förut, JAG VISSTE DET! haha, iallafall på en fest för typ ett och ett halvt år sedan och då tog jag kort på honom. Hittade det precis! Haha. Men han hotade med att han inte ville träffa mig igen (typ) om jag ladda upp det på internet så jag vågar inte ta chansen ;) även fast jag vet att han vill träffa mig ändå. POOOOOOWER TO ME, moahaha.  Men idag är jag snäll.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Linn

VEm är Anton? Är ni tillsammans :)

2010-03-03 @ 12:58:44
Postat av: Louise

Sv: Linn

Anton är en kille jag träffar :)

2010-03-03 @ 14:09:43
URL: http://loisy.blogg.se/
Postat av: Linn

Jaha :D Hur gammal är han? Har ni känt varandra länge? ;D

2010-03-03 @ 14:12:51
Postat av: Louise

Sv: Linn

Han är 21, vi har träffats i en månad ungefär. Träffades genom ett par kompisar :)

2010-03-03 @ 14:26:31
URL: http://loisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0