FRILUFTSDAG

vilket skämt säger jag bara. Borde man inte vara ute och åka pulka på en friluftsdag? Nej, vi kulturare ska se på bio. Jamen gud vad kul, eller inte. Om jag ska vara ärlig har jag bara varit med på en enda grej vi har gjort med klassen och det var första resan till Linköping i ettan, efter det har jag aldrig gjort något mer med klassen. Allt vi gör med klassen är att gå på museum, hur kul är det på en skala? Jag vet att alla kulturare i klassen älskar museum, men dom är ju födda med ett fel i hjärnan ;) haha. Vi språkare, eller iallafall jag, bryr oss inte om tavlor och sånt. Väldigt väldigt tråkigt.

Därför sitter jag idag hemma och har tittat på Resedagböcker från Gran Canaria. Vill åka nu, nu nu. Hoppas så innerligt att jag hittar ett jobb där nere och några schyssta roommates som vill hyra lägenhet med mig. Önskar att min dröm blir sann, men vi får väl se vad som händer och sker. Skulle ju vara tråkigt om jag blir kär här hemma innan jag åker, för då vill jag ju stanna här. Men jag vill ändå inte vara nunna fram tills jag åker lixom! Det är ju bara typ 20% säkert att ja stannar där nere. Och just nu finns det väldigt många sötnosar där ute. En som jag faktiskt skulle vilja lära känna lite mer, men det är ju sportlov för mig snart. Då har ju JAG tid, tihi.

just nu håller jag på att laga macaroner och köttfäärssås. Efter det blir det träning och ikväll måste jag skriva lite på min projektrapport. Borde gjort det under dagen idag, men jag orkade verkligen inte. Ska bli skönt att få röra lite på sig idag, hoppas på slagträning, måste hård träna det inför nästa helg, för då är det SOFTBOLLS INOMHUS MÄSTERSKAP i enköping, jag vet inte men jag tror det heter så, SIM cupen iaf. haha.

Men nu kokar det, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0