CV

Kom precis till skolan. Vi ska ha gjort ett cv till Svenska C idag, men jag gjorde bara om mitt gamla. Problemet är nu att jag inte skrivit med något om varför jag är en tillgång till företaget jag söker till. men grejen är ju att jag inte söker till något företag det är ju bara en läxa i skolan lixom. så vet inte vad jag ska skriva? men ja iaf, det kommer jag få ett minus för iaf. Irriterande att man redan innan vet vad man gjort för fel, höhö. Imorgon har jag spanskaprov så idag efter frissan måste jag plugga, plugga, plugga! :D guuuud vad kul. eller ngt.
ska bli skönt att klippa av mig min slitna kluffs!



jag och polli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Japp, as usual :)

2010-02-11 @ 13:22:59
URL: http://hejlellis.blogg.se/
Postat av: Polli

Haha hoppas du inte snaggade hela skallen sen, :)

2010-02-11 @ 17:30:47
Postat av: Louise

du kan vara lugn det syns knappt att jag klippt mig ;D

2010-02-11 @ 21:44:15
URL: http://loisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0