CAE

läxor, läxor, läxor, gäsp... Allt i Certifikat kursen i engelska ska vara inlämnat imorgon och jag har massa kvar. SUCK OCH PUST. Bokrapporten och en artikel om svenska tradiotioner, sjukt tråkigt. Har bara typ 300 ord på vardera kvar, men ändå. Jag vill ha helg, jag vill ha imorgon. Blir antagligen att dansa på palace med dansgruppen, ganska najs. Hade ju tänkt att ha en lugn helg men icke. Största problemet är bara klädseln, men det är väl det man har vänner till kan man anta! ;)

på tisdag ska jag och prata med skräddaren, vill ha min klänning klar så fort som möjligt. Grävde fram ett par skor ur min samling som pasade jätte bra till, skönt att slippa köpa nya. plus att jag har bokat håruppsättningstid, så det enda som saknas är ett par hanskar till klänningen och kankse sminktid om jag ångrar mig, känns ganska onödigt att gå till en sminkös. hmm..

ska väl gå och sova om några timmar när mina arbeten är klara, hoppas att jag får sova inatt, haha. D ringde igår natt, jag var helt borta när jag prata med honom, kom knappt ihåg vad vi prata om men tydligen var jag tvungen att åka hem till honom och hämta amalia påvägen för hon mådde jätte dåligt. JAJA ;) haha, dom är så himla roliga dom där två, amalia mådde ju såklart inte dåligt, det var bara för att få mig att hämta amalia och komma hem till dom. Men som sagt jag halvsov ju och uppfatta igenting och somnade efter ett tag, hade bara vaga minnen när jag vakna imorse och checkade samtalslistan. sånt som händer :)

men nu ska jag fortsätta plugga.

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0