BILBRAND

IGår när jag och Anton satt och kolla på tv hör vi konstiga ljud utanför. Tittar ut och därute står det en bil och brinner och brandbilen var där med blåljus och allt. Jag tror bådas första tanke var att det var min bil, då vi tidigare diskuterat var jag parkerade och så. Men tillslut ser jag attt det inte är min bil, dock väldigt nära. När jag kommer ut ser vi att det stod en bil imellan min bil och bilen som brann upp. Bilen imellan var helt brännskadad i fronten, så jag hade inihelvetes tur om man får säga så.

bilder kommer senare för nu ska jag till tandläkaren, men här är länken iallafall.

http://www.blåljus.se/display.asp?newsID=3884&visa=bilder&mapp=public_pictures/100223_bilbrand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0