PARTY HELG?

Det blev ju lite fest förra veckan iallafall och det är väl skönt det lixom. Avlsutade med en bild på lucas och chrille bara för att chrille ser ut som en gris, moaha.nu är man dock pank, vilket men ioförsig även var innan (lånade pengar av min pojk).


Nu sitter jag hemma i skarphagen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Lägenheten ser ut som ett totalt bomb nedslag och jag har lovat att städa den men orkar inte just nu. Funderar på om jag ska ut och gå men då borde jag äta något först, och det orkar jag inte heller! Plus att jag borde dra mig ner mot stan för att titta på lite grejer. Hmm, det är mycket man borde göra, dock är väl det viktigaste att söka jobb för om tre veckor är jag helt arbetslös, sucK! vad ska man ta sig till lixom? jag börjar få panik.


PANIKKKKKKK

Kommentarer
Postat av: Louise den bästa

fortsätt att uppdatera flitigt, kul att se vad som händer på hemmaplan nu när jag drar! :) puss påre

2010-08-25 @ 01:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0