PLUGG

Nu sitter jag och pluggar i skolan. Har lagt upp ett schema med alla läxor som jag måste göra den här veckan. Nu sitter och och slipar på mitt hyllningstal till Nettan. Sjukt svårt att få till det bra men ska försöka. efter lunchen ska jag läsa igenom turismen för vi har prov på det nästa vecka, kan vara bra att börja i tid! Imorgon börjar ju inte förens sent så då ska jag nog sitta hemma och rå plugga. Så att jag verkligen kan talet på torsdag och så behöver jag plugga lite på italienskan. På fredag ska jag nog ta ledigt för det enda jag ska göra är att gå på en vårhälsning?! i linghallen, onödigt? svar ja. 

Det kommer snart bilder från helgen, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :) här är en bild som sofie tagit iallafall!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0