PARTEJ


Redo för utgång i påsknatten i lördags!



Nu sitter jag hemma och ser på csi trilogi. har precis hittat mina påskägg, hittade tydligen fel imorse, hittade mammas så hade ätit upp hennes :D haha. Syster hade gömt mitt ägg bakom ett par böcker i arbetsrummet, hallå?! vem tar ut böcker? och mamma hade lagt påskägget i min papperskorg, USCH! ofta man ens tittar i sin soppåse? min familj tar det här på alldeles för stort allvar!

Imorgon blir det hårdträning på street och cheer, HÖR OCH HÄPNA, jag ska dansa cheerleading! På dolphinsmatchen på tisdag klockan 19.00 dansar L8's dansare och dolphinetts i pausen.
WELCOME to stadium arena kl 19.00 6/4

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0