ESPAÑOL

Hola. Ahora estoy en mi clase de español. es muy triste porque hace calor fuera, un pocito de todas maneras. Okej min spanska suger, jag vet typ. haha. Men iallafall jag sitter och har spanska lektion. Snart slutar jag dock, jippie. ska fixa mina naglar och städa rummet innan jag åker in till stan igen tänkte jag. Imorgon blir det stockholm hela dagen, gud så mys! Eller iallafall halva resan, då vi faktiskt måste gå till spanska ambassaden och på operan, sjukt tråkigt. Men jag får shoppa lite och det är bra! :) löshår ska införskaffas imorgon <33


Kommentarer
Postat av: Linnea

Samma som mitt skitunge ;)

2010-04-19 @ 16:09:31
URL: http://hejlellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0