BALKLÄNNING = FÖRSTÖRD

Min balklänning är förstörd, jävla fucking skräddare! Jag önskar jag kunde stämma honom eller få honom att sy en ny. Han sydde upp klänningen så den blev tio centimeter för kort!! HALLÅ 10 CENTIMETER?!?! jag fattar ingenting, jag fattar inte hur han tänkte var han fick allt ifrån? Jag hade ju på mig klänningen när han nålade upp den, jag vet ju hur den skulle vara :s Och han står bara där som ett jävla fån. Tror att jag ska betala FULLPRIS? Fullpris på en helt förstörd klänning? IDIOT. Han fick sy tillbaka de där tio centimetrna, snyggt? NEJ! han gjorde världens fulaste jobb och helt slarvigt. Men jag var för trött för att tjaffsa. Tur att erica var med och skällde ut honom så att jag bara behövde betala 200 kronor istället för 550. INMYASSSSSS! Lagningen ser för jävlig ut, men jag hoppas att man inte tänker allt för mycket på det.. började fan gråta hos skräddaren. JÄVLA IDIOT. GÅ INTE TILL SÖDRA SYATELJE, bredvid rosa elefanten vid filmstaden. Frågan är om han fattar svenska överhuvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0